STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Czwartek, 17.08.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Nowa kampania znanej sieci sklepów

12.05.2017 13:06:37

“Dlaczego warto robić zakupy w TK Maxx?” Na to pytanie znajdziemy odpowiedź w najnowszej, nieco przewrotnej odsłonie kampani wizerunkowej “Szalone Możliwości”, która celebruje najlepsze cechy robienia zakupów, charakterystyczne dla sieci sklepów TK Maxx.

Eklektyczna, utrzymana w charakterystycznym, lekko fantazyjnym stylu, reklama telewizyjna stworzona przez agencję Wieden+Kennedy, rozpoczyna się ujęciem z imprezy, w której uczestniczą różnorodne postacie. Bohaterowie po kolei opowiadają, dlaczego zakupy w TK Maxx są zawsze wyjątkowe i warte uwagi. Każda opowieść przenosi widza w zachwycająco nietypową historę, która mogła się wydarzyć wyłącznie dzięki szerokiemu asortymentowi znanych marek dostępnych w TK Maxx w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Od niezwykle czarującej gry w squasha, poprzez magiczną, pustynną wyspę, zamieszkaną przez wybrednego pianistę, aż po wyprawę na dziobie motorówki, połączoną z suszeniem włosów.


Kampania w zabawnej formie podkreśla, że w sklepach TK Maxx nie znajdziemy eleganckich draperii, wyszukanych opakowań, drinków z parasolką czy wystylizowanych manekinów, które można spotkać w eleganckich butikach. W zamian oferuje znane marki taniej i szalone możliwości, które czekają, żeby je odkryć.


Deborah Dolce, Group Brand and Marketing Director w TK Maxx, tak skomentowała najnowszą kampanię sieci: - TK Maxx to unikalny rodzaj sklepu i właśnie to chcemy podkreślić w naszej najnowszej kampanii. Oferujemy naszym klientom Szalone Możliwości, ponieważ są one istotą naszego biznesu. Jesteśmy w stanie zapewnić dostęp do znanych marek taniej, ze względu na nasze wyjątkowe podejście do zakupów.  Pytanie „Dlaczego warto robić zakupy w TK Maxx?” bardzo często pojawia się w różnego rodzaju dyskusjach. Bardzo się cieszymy, że teraz możemy na nie odpowiedzieć w typowy dla Szalonych Możliwości, cudowny i lekko przewrotny zarazem sposób.


Reklama telewizyjna zadebiutuje w Polsce 12 maja. Cała kampania obejmie digital, social media, mobile i PR. Wewnętrzne studio TK Maxx odpowiadać będzie za kreacje w sklepach i digital, Mindshare za zakup mediów, Ogilvy PR za działania PR i komunikację w Social Media a agencja Hogarth za tłumaczenia i produkcję. 

Źródło: Ogilvy


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0