STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 16.12.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Kamil Glik ambasadorem marki Rexona Men

09.08.2017 13:12:12

Z początkiem sierpnia wystartowała szeroko zakrojona kampania reklamowa marki Rexona Men. Jej głównym bohaterem jest Kamil Glik, znany z gry w Reprezentacji Polski i swojej skuteczności na boisku. W ramach kampanii wykorzystano spoty telewizyjne oraz intensywne działania digitalowe. Strategię komunikacji najnowszej kampanii jednej z marek Unilever Polska oraz jej egzekucję przygotował  dom mediowy Mindshare Polska.

Koncepcja nowej strategii komunikacyjnej marki Rexona Men bazuje na współpracy z Kamilem Glikiem, który w polskiej kadrze narodowej gra od 2010 roku, a na co dzień jest czołowym obrońcą silnego klubu ligi francuskiej – AS Monaco. Piłkarz doceniany jest przede wszystkim za waleczność, dobrą grę w obronie i skuteczność pod bramką. Te umiejętności idealnie oddają cechy kosmetyków z linii Rexona Men, które zostały opracowane po to, aby dawać z siebie wszystko, czy to podczas wysiłku na boisku, czy w życiu codziennym. Seria Rexona Men zapewnia ochronę przed potem i nieprzyjemnym zapachem m.in. dzięki technologii Motionsense™ oraz dodatkowym składnikom nawilżającym, które chronią skórę przed podrażnieniami. Połączenie tych wszystkich elementów zapewnia poczucie pewności siebie w nawet najbardziej stresujących sytuacjach, o czym przekonuje nowa twarz Rexony Men.


Zaplanowana przez Mindshare Polska kampania reklamowa wykorzystuje m.in. 15-s. spoty telewizyjne i 8-s. billboardy sponsorskie emitowane przy głównych wiadomościach i wydarzeniach sportowych. Działania internetowe obejmują Facebook, Youtube i platformy VOD. Marka Rexona Men została również partnerem programu Misja Futbol, emitowanego na portalu Onet.pl.


Zaangażowanie znakomitego piłkarza reprezentacji Polski podkreśla męskie atrybuty marki oraz jej silne przywiązanie do sportu. Zgodnie z założeniami strategii komunikacji chcemy poprzez tę kampanię zmienić postrzeganie kosmetyków marki Rexona, jako skierowanych wyłącznie do kobiet. Dlatego też zdecydowaliśmy się na stworzenie zupełnie nowych kreacji i współpracę z osobą, która pozwoli nam powyższe cele zrealizować – informuje
Klaudia Dadacz, Brand Manager Rexona Men.

Dom mediowy Mindshare na co dzień odpowiedzialny jest za kompleksowe doradztwo strategiczne, planowanie oraz zakup mediów dla wszystkich marek koncernu Unilever. Kampania dla marki Rexona obejmowała ponadto pomysł kreatywny oraz koordynację wszystkich działań realizowanych w ramach kampanii.  Materiały telewizyjne i digitalowe kampanii wyprodukowano przy współpracy z domem produkcyjnym Foszer Sawicki. Za działania PR odpowiada agencja Atelier PR. 

Źródło: BrandLab


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0