STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Piątek, 15.12.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Kampania Płuca Polski laureatem tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Stevie Awards

11.08.2017 13:10:17
Fot. Pixabay.com
Fot. Pixabay.com

Agencja Procontent Communication prowadząca działania PR dla firmy Boehringer Ingelheim została zwycięzcą międzynarodowego konkursu Stevie Awards. Agencja zdobyła srebro w kategorii healthcare za nagrodę Płuca Polski.

Do tegorocznej, 15. już edycji konkursu Stevie Awards Procontent Communication zgłosił kampanię realizowaną od 2015 roku pod nazwą Płuca Polski. Kampania prowadzona jest dla firmy Boehringer Ingelheim. Za prowadzenie projektu odpowiedzialny jest zespół healthcare.

Bardzo cieszymy się, że kampania realizowana przez naszą agencję została wyróżniona w konkursie. Jesteśmy dumni, że została zauważona wśród wielu innych projektów z całego świata. To bardzo ważne wyróżnienie dla nas – mówi Iwona Kubicz, Prezes Zarządu Procontent Communication.

Nagrody Stevie Awards przyznawane są w czterech programach: The American Business Awards, The International Business Awards, Stevie Awards for Sales & Customer Service oraz Stevie Awards for Women in Business.  Co roku do konkursu w każdej z kategorii staje kilkaset prac z całego świata. Międzynarodowe jury złożone z ekspertów w dziedzinie komunikacji przyznaje złote, srebrne oraz brązowe statuetki, nagradzając  w ten sposób najlepsze osiągnięcia z branży public relations oraz marketingu. 

O kampanii Płuca Polski

Kampania Płuca Polski ma na celu podniesienie świadomości społeczeństwa na temat przewlekłej obturacyjnej choroby płuc (POChP) oraz zwrócenie uwagi opinii publicznej na zagrożenia, ryzyko i konsekwencje, jakie niesie za sobą ta choroba (POChP zajmuje 4 miejsce wśród najczęstszych przyczyn zgonu). Pacjenci często zgłaszają się do lekarza już w zaawansowanym stadium choroby. Z powodu POChP statystycznie co godzinę w Polsce umierają 2 osoby. 

Po raz pierwszy w przypadku POChP postawiliśmy Polakom wyzwanie, w którym szukaliśmy najpojemniejszych płuc w Polsce. Do wykonania zadania zachęcali mistrzowie sportu, z którymi można się było zmierzyć w formie pojedynku.

Nowe podejście do problemu – nie straszymy chorych, tylko zachęcamy do współzawodnictwa ze znanym sportowcem. Zmieniamy retorykę kampanii z poradnika dla seniorów na wyzwania dla ludzi młodych i aktywnych.

Powołaliśmy na ambasadorów kampanii znanych sportowców: Mameda Khalidova, gwiazdy sportów MMA (mieszanych sztuk walki) oraz Radosława Kawęckiego, trzykrotnego mistrza świata w pływaniu. 

Wybraliśmy zawodnika MMA, ze względu na to, iż trening w tych sztukach walki obejmuje podduszanie, co zmusza zawodników do ćwiczenia swojej pojemności płuc. Mamed Khalidow jako mistrz ustanowił standard pojemności płuc za pomocą badania spirometrycznego, z którym każdy uczestnik konkursu na najpojemniejsze płuca Polski mógł się zmierzyć. Po raz pierwszy do kampanii o płucach wykorzystaliśmy innowacyjne rozwiązanie z zakresu Internet of things (technologie mobilne sprzężone z bieżnią). Radosław Kawęcki natomiast podkreślał znaczenie aktywności fizycznej u osób chorych na POChP i po raz pierwszy pokazywał, w jaki sposób najlepiej ćwiczyć swoje płuca, w taki sposób, jak robią to znani pływacy.

Lifestylowy charakter kampanii zbudował nowy wizerunek walki z chorobą, która może dotknąć każdego dorosłego, palącego Polaka. Większość dotychczasowych kampanii poświęconych POChP skierowanych było do seniorów i skupiało się na argumencie rzucania palenia. W związku z tym strategia kampanii dostosowana jest do młodych ludzi, aby wystarczająco wcześnie budować ich świadomość. 

Wszelkie aktywności odbywają się pod patronatem Polskiego Towarzystwa Chorób Płuc oraz Polskiego Towarzystwa Oświaty Zdrowotnej przy wsparciu firmy Boehringer Ingelheim.

Więcej informacji o kampanii Płuca Polski: www.plucapolski.pl

Źródło: Procontent Communication


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0