STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Wtorek, 17.10.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Grayling z nowym Dyrektorem ds. Strategii i Kreacji

10.10.2017 12:14:56

Grayling, międzynarodowa firma doradztwa komunikacyjnego, wzmocniła swój zespół. W październiku do teamu agencji dołączył Jonathan Sanchez, który objął stanowisko Dyrektora ds. Strategii i Kreacji na Europę Kontynentalną. Sanchez posiada ponad 20 lat doświadczenia w komunikacji i marketingu. W Grayling będzie odpowiadał przede wszystkim za rozwój kompetencji konsumenckich agencji w ramach jej europejskiej sieci. Do jego zadań będzie należało również pozyskiwanie nowych klientów.

Powołanie Sancheza na stanowisko Dyrektora ds. Strategii i Kreacji na Europę Kontynentalną związane jest z rozwojem portfolio klientów agencji oraz poszerzaniem jej oferty dotyczącej w pełni zintegrowanych kampanii kreatywnych. Przed dołączeniem do Graylinga Jonathan związany był z globalnymi agencjami komunikacji marketingowej, m.in. Havas (wcześniej Euro RSCG), JWT Worldwide oraz Edelman, w których piastował stanowiska kierownicze. Wcześniej pełnił także szereg funkcji zarządczych w międzynarodowych firmach technologicznych i z sektora FMCG (m.in. Unilever).

Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland, powiedziała: – Dzięki bogatemu doświadczeniu zdobytemu zarówno w agencjach, jak i dużych międzynarodowych korporacjach, Jonathan nie tylko nada nowy wymiar prowadzonym przez Graylinga kampaniom komunikacyjnym, ale też wzbogaci naszą ofertę na rzecz klientów działających na wielu rynkach, reprezentujących różne branże i sektory. Na co dzień Jonathan pracuje w niemieckim oddziale, ale jego zakres obowiązków obejmuje wsparcie kluczowych biur w Europie, w tym również Polski. W ramach naszej warszawskiej siedziby obsługujemy szereg klientów sieciowych. Wystarczy tu wspomnieć chociażby takie firmy i marki jak Kapsch, eBay, czy Hilton.

Grayling to globalna sieć firm świadczących usługi w obszarze komunikacji. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych strategii w zakresie Public Relations, Public Affairs, komunikacji w sferze digital oraz zarządzania wydarzeniami specjalnymi. W samej tylko Europie spółka posiada 31 biur zlokalizowanych w 22 krajach i zatrudnia ponad 500 konsultantów. W ostatnich latach agencja Grayling była wielokrotnie doceniana za kreatywne kampanie komunikacji PR, czego wyrazem są liczne nagrody w prestiżowych międzynarodowych konkursach, takich jak np. Effie Awards, SABRE Awards, Muse Creative Awards, czy na festiwalu Golden Drum.

Źródło: Grayling


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0