STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 16.12.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Muzyka Queen w kampanii Eurosportu

29.11.2017 15:56:47

W trakcie Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang 2018 Eurosport da kibicom możliwość obejrzenia każdej sekundy startów wszystkich sportowców na każdej arenie. Rozpoczęta w poniedziałek kampania „Make it Yours”, której hymnem jest przebój „I Want It All” zespołu Queen w aranżacji Londyńskiej Orkiestry Symfonicznej zachęca fanów do przejęcia kontroli nad tym co, kiedy i gdzie chcą oglądać.

Pokazanie każdej sekundy, każdego sportowca i każdej dyscypliny – to główne założenie Eurosportu na Pyeongchang 2018. Po raz pierwszy w historii Eurosport będzie transmitował igrzyska z pełnym wykorzystaniem platform cyfrowych, m.in. aplikacji Eurosport Player. Dzięki temu kibice będą mieli możliwość spersonalizowania transmisji i ułożenia programu zgodnie ze swoimi preferencjami. Po raz pierwszy w historii ramówka Eurosportu 1 będzie w całości dostosowana do polskich widzów, którzy będą mogli zobaczyć wszystkie starty polskich olimpijczyków. Z kolei w Eurosporcie 2 nacisk położony zostanie na istotne dla wszystkich kibiców dyscypliny, takie jak hokej na lodzie, które ze względu na harmonogram nie mieszczą się w ramówce Eurosportu 1. Dodatkowo widzowie będą mieli dostęp do transmisji na żywo ze wszystkich aren oraz ogromnej ilości materiałów na życzenie w Eurosport Player.

Możliwość personalizacji igrzysk jest motywem przewodnim kampanii „Make it Yours”, która zachęca kibiców do przejęcia kontroli nad ramówką i wyboru tego, co i kiedy chcą oglądać. Hymnem kampanii jest wielki przebój grupy Queen „I Want It All” w aranżacji Londyńskiej Orkiestry Symfonicznej.

Chcemy wprowadzić nowe standardy pokazywania igrzysk olimpijskich, dostarczając kibicom jeszcze więcej emocji z transmisji. Utwór I Want It All to ponadczasowy przebój legendarnej grupy Queen, która ma w dorobku utwory będące synonimami sportowego sukcesu. Słowa piosenki I Want It All doskonale oddają nasze ambicje, aby dać fanom dostęp do treści w każdym miejscu i czasie – powiedział Peter Hutton, CEO Eurosportu.

Utwór został nagrany w legendarnym Air Studios w Londynie, a wzięło w nim udział wielu znakomitych artystów, mających za sobą pracę przy takich produkcjach jak „Mroczny Rycerz”, „Gladiator”, „Incepcja” i „Jak zostać królem” oraz współpracę z wielkimi gwiazdami muzyki m.in. Adele, Vangelisem czy Markiem Ronsonem.

Eurosport, będący częścią Discovery Communications, to oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich w 48 europejskich krajach*, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego oraz wyłączny partner telewizyjny Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Najpopularniejszy kanał sportowy w Polsce prowadzi kibiców do Pyeongchang, transmitując zawody Pucharu Świata m.in. w skokach narciarskich, biathlonie, biegach narciarskich, czy narciarstwie alpejskim. Eurosport przygotował też wiele specjalnych programów, m.in. największą polską produkcję Eurosportu – „Kamil Stoch. Moja historia”. Kolejne odcinki dokumentu będą miały premiery w Eurosporcie 1 w czwartki.

Źródło: Publicis-Consultants


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0