STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Poniedziałek, 16.07.2018 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Allianz Polska rozpoczyna kampanię ZOBACZ WIĘCEJ

14.03.2018 15:13:55

Allianz Polska rozpoczął współpracę z Polskim Komitetem Paraolimpijskim i został partnerem ubezpieczeniowym reprezentacji w czasie XII Zimowych Mistrzostw Paraolimpijskich w Pjongczang. To jeden z elementów rocznej kampanii #ZobaczWięcej, która odpowiada na problem jakim jest wykluczenie społeczne osób z niepełnosprawnościami.

W ciągu ostatnich 20 lat, sytuacja osób niepełnosprawnych w Polsce konsekwentnie poprawia się sprawiając, że grupa ta ma znacznie lepsze możliwości rozwoju, a jej potrzeby są częściej dostrzegane przez społeczeństwo. Jednak pomimo zauważalnego postępu, badania wciąż wskazują, że prawie co trzeci Polak czuje się niekomfortowo w kontakcie z osobą niepełnosprawną. Wiąże się to przede wszystkim ze strachem i obawami jak się zachować w stosunku do osoby niepełnosprawnej, aby nie urazić jej uczuć. – Pragniemy zwrócić uwagę na ważny problem społeczny, jakim jest dystans dzielący osoby niepełnosprawne i pełnosprawne. Chcemy, aby Polacy ZOBACZYLI WIĘCEJ w osobach z niepełnosprawnościami, dostrzegając ich ogromny potencjał, zamiast koncentrować się na ograniczeniach fizycznych. Wierzymy, że dzięki temu osoby z niepełnosprawnościami zyskają szansę rozwoju społecznego i możliwość realizacji własnych potrzeb – mówi Michał Podogrodzki, Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Allianz Polska.

#ZOBACZWIĘCEJ

Celem kampanii jest pokazanie, że na drodze do sukcesu liczy się przede wszystkim to, co jest niewidoczne dla oczu – odwaga, determinacja i konsekwencja w działaniu. To dzięki tym cechom jesteśmy w stanie pokonywać własne słabości, wyciągać wnioski nawet z najtrudniejszych życiowych doświadczeń i stajemy się silniejsi każdego dnia. Jednym z głównych elementów kampanii ZOBACZ WIĘCEJ jest podjęta w lutym, trzyletnia współpraca z Polskim Komitetem Paraolimpijskim w ramach, której marka została partnerem ubezpieczeniowym Polskiej Reprezentacji Paraolimpijskiej podczas Igrzysk w Pjongczang 2018. Ambasadorem kampanii został Igor Sikorski, polski Paraolimpijczyk, który dzięki ogromnej determinacji i ciężkiej pracy, osiąga kolejne sukcesy sportowe i rywalizuje z najlepszymi sportowcami na świecie. – Zależy nam, aby przybliżyć Polakom niezwykłe historie niepełnosprawnych sportowców, takich jak Igor, którzy udowadniają, że pomimo napotykanych trudności, warto dążyć do doskonałości każdego dnia – dodaje Michał Podogrodzki, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji, Allianz Polska.

W ramach kampanii zaplanowane są szerokie działania edukacyjne m.in. działania z mediami, warsztaty dla osób niepełnosprawnych i współpraca z influencerami.

Więcej informacji na temat kampanii dostępnych jest na Facebook Allianz Polska.

Źródło: Allianz


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0