STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 22.09.2018 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Sławomir twarzą sieci Max Elektro

04.04.2018 15:53:37

Sieć salonów Max Elektro postawiła na Sławomira, jedną z najgorętszych gwiazd polskiej sceny muzycznej ostatnich miesięcy. Gwiazda „rock polo” stała się twarzą sieci salonów RTV AGD.

Współpraca sieci ze Sławomirem obejmować będzie cały rok. Na czas pomiędzy 4 a 24 kwietnia zaplanowano pierwszą część kampanii kiedy m.in. pojawią się spoty radiowe  w największych rozgłośniach. Za zakup mediów odpowiada agencja Mediacore. Z kolei przygotowaniem spotu reklamowego, który bazuje na najbardziej rozpoznawalnym utworze Sławomira „Miłość w Zakopanem”, zajęła się Agencja Jump Media.

Jak podkreślają właściciele sieci Max Elektro wybór Sławomira wydawał się naturalny ze względu na grupę docelową, do której firma kieruje swoje działania. W chwili obecnej Sławomir jest niekwestionowaną gwiazdą, a jego koncerty przyciągają tłumy fanów muzyki. - Chcemy wykorzystać gorący czas i fakt, że jest obecnie na absolutnym topie. Chcemy przede wszystkim wzmocnić świadomość naszej marki w gronie mieszkańców małych i średniej wielkości, ale poprzez duże zasięgi ogólnopolskich stacji radiowych również dotrzeć do naszych potencjalnych klientów w dużych miastach – mówi Ewa Tomaszek, właścicielka firmy Galicja Tomaszek.

Oprócz kampanii reklamowej w radiu planowane są kolejne działania reklamowe  z wykorzystaniem wizerunku Sławomira. Do stworzenia serii zdjęć zaproszono znaną fotografkę polskich gwiazd Martę Wojtał. Sesja zdjęciowa wykorzystana zostanie do stworzenia materiałów drukowanych, takich jak gazetki sprzedażowe, katalogi, oznakowanie sklepów oraz w outdoorze – plakaty i bilboardy. Zaplanowano również działania on-line, wykorzystując fakt, iż Sławomir bardzo silnie obecny jest w mediach społecznościowych – teledyski Sławomira biją rekordy popularności w serwisach takich jak YouTube.

Roczna współpraca Max Elektro ze Sławomirem ma charakter przede wszystkim wizerunkowy, w mniejszym stopniu koncentrować się będzie na promocji konkretnych produktów czy usług. Sieci zależy przede wszystkim na budowaniu i wzmacnianiu znajomości marki w oparciu o spójny przekaz kierowany do swojej grupy targetowej. '

Źródło: Nowicki PR


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0