STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Wtorek, 24.04.2018 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Jedz jak mistrz – nowa kampania Beko i FC Barcelony

05.04.2018 15:43:07

Dzieci jedzą to, co ich mistrzowie – to myśl przewodnia kampanii #jedzjakmistrz, realizowanej przez markę Beko we współpracy z zawodnikami klubu FC Barcelona, która ma na celu zachęcenie rodziców do zdrowego odżywiania swoich pociech. Akcja wykorzystuje siłę piłkarskich autorytetów w przekonywaniu dzieci do sięgania po wartościowe dania i przekąski. Kampania Beko jest odpowiedzią na problem rosnącej w alarmującym tempie otyłości wśród najmłodszych.

Według danych Światowej Organizacji Zdrowia, do 2025 roku na całym świecie może być aż 70 milionów otyłych dzieci. Konieczne są działania, które zapobiegną poszerzaniu się zjawiska, nazywanego najpopularniejszą chorobą przewlekłą wśród nieletnich.

Kampania Beko pod hasłem #jedzjakmistrz skierowana jest w szczególności do rodziców dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym. W jednym z promującym ją spotów widzimy kilkuletniego chłopca, który łapie się za głowę, gdy mama proponuje mu brokuł. Wtedy jednak do akcji wkraczają piłkarze FC Barcelony, dla których zdrowe warzywa w diecie to nie tylko obowiązek, ale też kulinarna przyjemność. Twarz chłopca od razu jaśnieje.

- Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że aż 78 procent rodziców nie ma wsparcia w zakresie zdrowego żywienia dzieci ze strony fachowców czy instytucji, takich jak szkoła, lekarz czy dietetyk, a jednocześnie aż 93 procent z nich uważa, że zdrowe żywienie dziecka jest niezmiernie ważne – mówi Michał Grzeliński, Dyrektor Marketingu Beko. – Zależy nam, by dostarczyć im w tym zakresie wiedzy i inspiracji. Wierzymy, że kampania #jedzjakmistrz jest potrzebna i przyniesie oczekiwane rezultaty.

Na prośbę Beko dietetycy zawodników FC Barcelony opracowali kilkadziesiąt przepisów specjalnie z myślą o dzieciach.  Znaleźć wśród nich można pomysły na śniadania, obiady i kolacje oraz zdrowe przekąski. To nie tylko instrukcje przygotowania poszczególnych dań, lecz również sugestie, jak wartościowe składniki „przemycić” w atrakcyjnej formie. 

Kampania Beko #jedzjakmistrz z udziałem piłkarzy FC Barcelony prowadzona jest na całym świecie (ang. #EatLikeAPro). W Polsce ambasadorkami projektu zostały Monika Mrozowska, Karolina Malinowska i Agnieszka Mielczarek oraz blogerzy Tasteaway. W akcję zaangażowali się też inni influencerzy, celebryci, blogerzy parentingowi i kulinarni. Część z nich weźmie udział w akcji Wyzwanie i będzie testować w swoich przestrzeniach social media przepisy dietetyków FCB.

Źródło: Quanta Media

 


Oceniono na 5.0 pkt
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0