STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Wtorek, 24.04.2018 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Porta rozpoczyna międzynarodową kampanię

12.04.2018 15:48:02

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna nową, wielokanałową kampanię promocyjną w Polsce i krajach sąsiednich. Kampania jest nastawiona na promocję TOP Kolekcji drzwi Porta i będzie się koncentrować wokół kluczowych atrybutów marki: design, trwałość, bezpieczeństwo. Istotnym komunikatem będzie też 5-letnia gwarancja na drzwi Porta jako uwiarygodnienie cech produktu. Kampania będzie obejmować telewizję, reklamy w Internecie, działania kontentowe, współpracę z blogerami, działania w mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz PR. Kampania rozpocznie się 13 kwietnia i potrwa do połowy lipca br.

- Zaplanowaliśmy intensywną kampanię w Polsce, Czechach i Słowacji łączącą aspekty wizerunkowe, emocjonalne i produktowe. Płynnie przechodzimy z komunikacji bazującej na idei otwartości, jaką prowadziliśmy w zeszłym roku, do kampanii produktowej promującej najważniejsze kolekcje Porta. W dalszym ciągu klamrą spinającą nasze działania jest hasło „Otwórz się na możliwości”. Kontynuujemy emocjonalne przekazy, zachęcając do otwierania się na to, co nowe i niewiadome, na przyszłość, bliskość, piękno, trwałość i bezpieczeństwo. Jednocześnie pokazujemy, że droga do zaspokajania potrzeb w tych obszarach prowadzi często do i przez drzwi. Istotnym elementem naszej kampanii będą także działania promujące dobry design, inspirujące do zmian we wnętrzach i pokazujące, jaki wpływ na estetykę i funkcjonalność wnętrza mają właśnie odpowiednio dobrane drzwi – komentuje Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland.

W ramach kampanii telewizyjnej zaplanowano działania z zakresu lokowania produktów oraz spoty reklamowe w ponad 20 kanałach telewizyjnych. Porta i jej produkty będą w dalszym ciągu silnie obecne w HGTV, z którą firma współpracuje od 2017 roku i traktuje jako swojego najważniejszego  partnera telewizyjnego. Reklamy producenta drzwi będą także emitowane na innych kanałach TVN, na kanałach AXN, FOX, MTV oraz na kanałach komediowych, przyrodniczych i filmowych. Prowadzone będą też intensywne działania digitalowe, w tym w mediach społecznościowych. Po raz kolejny Porta mocno stawia na działania kontentowe. Wraz ze startem kampanii uruchamia dedykowane strony internetowe w kilku wersjach językowych poświęcone TOP Kolekcjom. W krajach sąsiednich prowadzona będzie też intensywna promocja w Internecie promująca wybrane produkty i markę Porta Doors. W spotach reklamowych na wszystkich rynkach pojawią się drzwi Porta VECTOR Premium, Porta RESIST i Porta KONCEPT.

W ramach kampanii przygotowano też blog w nowej odsłonie nastawiony na porady, inspiracje i szeroko pojęty design. W całym okresie prowadzone będą również działania PR ukierunkowane na promocję TOP Kolekcji. Zaplanowano także współpracę z blogerami.

Równolegle kampania obejmie  punkty sprzedaży. Pojawią się w nich nowe elementy wizualne i oznaczenia drzwi z TOP Kolekcji. Trafią tam również nowe katalogi obejmujące kompletną ofertę Porta Drzwi oraz katalogi dedykowane promowanym modelom. 

Kampanię przygotowała agencja CIA CONTENT IMPACT AGENCY, która odpowiada za strategię, produkcję i redakcję treści, kreację materiałów reklamowych oraz planowanie i zakup mediów. Firma współpracowała z domem produkcyjnym Filmokracja Michał Bisaga. Za przygotowanie stron internetowych kampanii odpowiadała agencja Veneo. Działania PR i kontakty z blogerami w imieniu Porta koordynuje agencja Practum Consulting.

Źródło: Practum

 


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0