STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Czwartek, 21.03.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: Studia przypadków

IKEA Łódź namawia mieszkańców do spania w pracy

W ubiegłym roku IKEA Łódź przygotowała nietypową akcję z okazji "Dnia spania w miejscach publicznych". W tym roku, łódzki oddział firmy poszedł o krok dalej - zachęcał mieszkańców do spania w pracy. Wszystko z okazji przypadającego 12 marca "Dnia drzemki w pracy".

Zorganizowany w ubiegłym roku happening z udziałem młodych ludzi, śpiących w charakterystycznych punktach Łodzi, zaskoczył wielu mieszkańców tego miasta. Wcześniej z czołowym portalem regionalnym przeprowadzono sondę, w której łodzianie wskazali, w jakich miejscach publicznych najczęściej zdarza im się drzemać.


 
Jak pokazują statystyki, Polska to obecnie jeden z najbardziej zapracowanych narodów. Nadmierne pracowanie może odbić się na naszej pracy i - co najgroźniejsze - na naszym zdrowiu. Zdaniem amerykańskich naukowców, drzemka w środku dnia może zdziałać bardzo dużo. Jest o wiele bardziej efektywna niź filiżanka bardzo mocnej kawy. Pozwala zregenerować siły, poprawia koncentrację, pamięć oraz sprawia, że odzyskujemy kreatywność. Ma to znaczenie zwłaszcza, jeśli wykonujemy zawód wymagający od nas miliona pomysłów na minutę. Sen wpływa pozytywnie nie tylko na nasze samopoczucie i zdrowie – reguluje ciśnienie, jak również zmniejsza ryzyko zawału serca. Drzemka powinna trwać od 20 do 45 minut.


 
Pracodawcy coraz większą wagę przykładają do zarządzania efektywnością pracy. Tworzą pokoje relaksu dla pracowników, oferują karty uprawniające do zajęć sportowych, organizują wyjazdy integracyjne – najczęściej na świeżym powietrzu. Wszystko to ma na celu poprawę koncentracji pracowników w ciągu dnia. 


 
Łódzki oddział firmy IKEA postanowił przypomnieć mieszkańcom Łodzi o nadzwyczajnym święcie, jakim jest „Dzień drzemki w pracy”, który przypadł dnia 12 marca. O godzinie 7:30 na trzech  łódzkich skrzyżowaniach pojawiły się hostessy i  hości, ubrani w czerwone szlafroki IKEA. Rozdawali mieszkańcom Łodzi przytulne i miękkie poduszki (łącznie rozdanych zostało 650 sztuk). Do wyboru były różne kolory i wielkości (klasyczne jaśki i ozdobne poduczki).


 
Od 11 do 17 marca obowiązywała specjalna oferta, skierowana do Klubowiczów IKEA Family – 15% na wszystkie poduszki i poszewki dekoracyjne. Akcja IKEA Łódź miała na celu wsparcie asortymentu wyposażenia sypialni.



W akcję zaangażowane zostały również media lokalne. Od godzin porannych przedstawiciele IKEA Łódź wkroczyli do różnych łódzkich redakcji, przekazując pracownikom miękkie, przytulne poduszki. Pomysł "Dnia drzemki w pracy" spotkał się z pozytywnym odbiorem ze strony przechodniów i mediów. Lokalna stacja telewizyjna przygotowała materiał z akcji rozdawania poduszek na jednej z łódzkich ulic. Akcję przygotowali 38PR & Content Communication oraz dział marketingu IKEA Łódź. Za komunikację PR odpowiadała agencja 38PR & Content Communication.

Źródło: 38PR

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0