STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Czwartek, 21.03.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: Studia przypadków

Podsumowanie kampanii Kolorowa Polska

Dekoral Fashion podsumowuje kampanię promocyjną – Kolorowa Polska. Celem rozpoczętej w lutym akcji było sprawdzenie preferencji kolorystycznych osób z wyższym wykształceniem, z grupy wiekowej 25-50 lat. Wyniki badania zamieszczono w raporcie na stronie Kolorowej Polski oraz w dodatku „Kolory”, wydanej pod patronatem Czterech Kątów, wydawnictwa Agora.

Kapania otrzymała nominacje do nagród w konkursach: Złote Spinacze 2014 oraz MixxAwards 2014. Opublikowany raport stanowi natomiast podsumowanie akcji badawczej. Informacje na temat tego, jakie kolory lubią Polacy zbierane były za pomocą ankiet realizowanych w internecie i na ulicach polskich miast. Rejestrowane były także kliknięcia w banery oraz dane demograficzne. Wszystkie te informacje przekazywane były do centralnej bazy i dynamicznie aktualizowane na stronie Kolorowa Polska. Umoliwiao to bieżące śledzenie, które kolory zachwycają mieszkańców naszego kraju i od czego to zależy.

Tak prezentuje się kampania w liczbach:

  • 1 000 000 obejrzeń materiałów video,
  • 150 000 odwiedzin strony www,
  • 30 000 kliknięć w banery,
  • przeszło 6 000 przebadanych uczestników podczas ambientu w Warszawie i Wrocławiu,
  • blisko 3 000 wypełnionych ankiet,
  • 1 300 udostępnień strony w mediach społecznościowych,
  • ponad 300 publikacji w mediach o akcji.

Raport można znaleźć tutaj.

Kampania Kolorowa Polska to autorski pomysł agencji Biuro Podróży Reklamy. W ramach współpracy odpowiadała ona za cały projekt, w tym: koncepcję, strategię, kreację, zakup mediów (zarówno online, jak i offline). Od strony klienta akcję nadzorował Wojciech Kapelusz, online marketing manager, a ze strony agencji prowadzona była przez Macieja Mazura, project managera oraz Roberta Sosnowskiego, managing directora.

Źródło: Juicy Relations
 

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0