STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 10.12.2016 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: Wydawnictwo Newsline

Leksykon public relations

cena: 49.00 PLN


LEKSYKON PUBLIC RELATIONS przygotowany został przez znakomitych naukowców i praktyków public relations, pod redakcją prof. Jerzego Olędzkiego oraz dr. Dariusza Tworzydło. W gronie 40. redaktorów haseł znaleźli się: Paweł Trochimiuk (prezes zarządu Związku Firm Public Relations), Michał Macierzyński (Bankier.pl), Marek Wróbel (prezes zarządu Fundacji InternetPR), Wiesław Gałązka (redaktor), Adam Łaszyn (prezes zarządu Alert Media Communications), prof. Barbara Iwankiewicz-Rak i wielu innych znakomitych przedstawicieli świata public relations.

 

Ze wstępu:
...Leksykon opracowany przez zespół fachowców stanowi spójną całość, dostarcza wyczerpującą wiedzę z konkretnej dziedziny, przygotowaną przez znane autorytety, od których oczekujemy, że sprawdzili wcześniej zawarte w książce informacje i przemyśleli zredagowane definicje. Jest lepszą alternatywą dla często niechlujnie przygotowanej przez anonimowych autorów różnych tekstów dostępnych w internecie.  Dzięki leksykonom także studenci łatwiej i szybciej przygotowują się do zajęć i do egzaminów. Kwintesencję wiedzy otrzymują w jednej książce, a nie w wielu kanałach informacyjnych RSS czy w serwisach i przeglądarkach internetowych. Opracowanie książkowe daje czytelnikowi pełniejszy ogląd danego zagadnienia – w tym przypadku zaprasza do podróży po świecie public relations, przybliża i wyjaśnia terminy i rozumienie wszystkiego, co aktualnie jest używane w Polsce przez ludzi zajmujących się profesjonalnie działalnością PR. Tłumaczy również wiele używanych w naszym kraju pojęć anglojęzycznych, których nie tylko znaczenie ale i pisownia może nam sprawiać kłopoty. Dokumentuje aktualne spostrzeganie i punkt widzenia public relations, daje dużo nowych tematów do refleksji o tym nowym zawodzie społecznego komunikatora jak i inspiruje do dalszych poszukiwań pojęć i nazw, które pojawiają się w permanentnie rozwijającym się środowisku zawodowego PR... - prof. Jerzy Olędzki (Uniwersytet Warszawski) i dr Dariusz Tworzydło (Exacto sp. z o.o.).

 

Leysykon przygotowano z myślą o studentach i praktykach public relations.
Zawiera blisko 700 haseł ze szczegółowym ich wyjaśnieniem.
Serdecznie zapraszamy do zakupu.
 

Rok wydania: 2009
Wydawnictwo: Newsline Sp. z o.o., Bonus Liber Sp. z o.o.
Numer ISBN: 978-83-927713-1-9, 978-83-81312-50-5
Autor: Praca pod red. J. Olędzkiego, D. Tworzydło
Cena: 49.00 PLN


Koszt przesyłki:

od 1 do 4 egzemplarzy - 8 zł.
od 5 do 10 egzemplarzy – 15 zł.
od 11 egzemplarzy – wysyłka gratis


POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0