STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Poniedziałek, 25.07.2016 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: Wydawnictwo Newsline

Badania i pomiar efektów w public relations

cena: 35.00 PLN

Książka, którą oddajemy w Państwa ręce, jest adresowana do tych wszystkich, którzy w realizacji zadań związanych z komunikacją społeczną pragną opierać się na empirycznej wiedzy, którzy przed zaplanowaniem działań chcą przeprowadzić rzetelną diagnozę stanu wyjściowego, monitorować procesy, a także tych, którzy rozumieją potrzebę ewaluacji zakończonych działań – podkreślają we wstępnie do publikacji dr Dariusz Tworzydło i Zbigniew Chmielewski, redaktorzy opracowania.

Rok wydania: 2010
Numer ISBN: 978-83-927713-2-6
Autor: Praca pod red. D. Tworzydło, Z. Chmielewskiego
Cena: 35.00 PLN

Do pobrania: spis treści


Koszt przesyłki:

od 1 do 4 egzemplarzy - 8 zł.
od 5 do 10 egzemplarzy – 15 zł.
od 11 egzemplarzy – wysyłka gratis


POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0