STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 10.12.2016 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: Wydawnictwo Newsline

Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek

cena: 49.00 PLN

Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek. – to książka odkrywająca przed czytelnikiem szereg zagadnień dotyczących corporate identity. Autorzy – naukowcy i praktycy, prezentują proces od początku – powstawania logo, przez budowanie systemu, po wpływ tożsamości wizualnej na image organizacji.

W przejrzysty sposób autorzy przeprowadzają czytelnika przez obszar tych zagadnień, począwszy od  źródeł i przesłanek projektowania znaku firmowego, przez zasady budowania na jego podstawie systemu identyfikacji wizualnej oraz posługiwania się nim, aż po znaczenie takiego komunikowania dla wizerunku firmy czy instytucji. Przykłady, ilustracje i schematy obrazują opisywane zagadnienia, odwołując się do brandów funkcjonujących na rynku od lat ale pokazują też mniej znane marki i ich symbolikę.

Pozycja ta jest jedną z nielicznych książek na polskim rynku wydawniczym, poruszających z naukowego punktu widzenia tematykę corporate identity, a zarazem będącą mocno osadzoną w praktyce jaka jest udziałem autorów, od wielu lat zajmujących się komunikowaniem, projektowaniem CI oraz wizerunkiem licznych organizacji.

Rok wydania: 2012
Numer ISBN: 978-83-927713-7-1
Autor: Krzysztof J. Rychter, Zbigniew Chmielewski, Dariusz Tworzydło
Ilość stron: 190
Cena: 49.00 PLN

Do pobrania: spis treści oraz fragment książki
 
Koszt przesyłki:
od 1 do 4 egzemplarzy - 8 zł.
od 5 do 10 egzemplarzy – 15 zł.
od 11 egzemplarzy – wysyłka gratis


POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0