STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Czwartek, 17.08.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

Znamy zwycięzców 13. edycji konkursu Złote Spinacze
08.12.2015 14:05:00

Jury wybrało projekty, które otrzymały statuetki w 26 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2015. 

 
Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.
 
Lista wszystkich zwycięskich projektów przedstawia się następująco:
 
 
KATEGORIE GŁÓWNE
 
PR korporacyjny
  • Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Havas PR Warsaw i Orange Polska
 
PR produktu
  • Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media
 
Public Affairs i Lobbying
  • Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
 
Kampania Społeczna
  • Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace 
 
Komunikacja wewnętrzna
  • Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago PR z i dla Nexteer Automotive
 
Event komercyjny
  • European Rover Challenge – Planet PR
 
Event społeczny
  • Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan
 
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
  • „Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD PROJEKT RED 
 
Corporate Social Responsibility (CSR)
  • Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Laboratorium PR
 
PR miejsca, miasta lub regionu 
  • Leśne Ślady Natury – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, Telma Communications Agency
 
Social media
  • #Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych i Agencja Projekt PR 
 
Business-to-Business PR
  • Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
 
PR finansowy i relacje inwestorskie
  • Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita
 
Media Relations
  • Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR 
 
 
KATEGORIE SEKTOROWE
 
Technologia, IT, telekomunikacja
  • „Lords of the Fallen”- największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland
 
Finanse
  • “Nie daj się zrobić w słupa” – Kontrola Skarbowa
 
Uroda, Higiena i Styl Życia
  • Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze  - Synertime wraz z Gaca System
 
Sektor spożywczy
  • „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” -  Garden of Words, Tesco Polska
 
Kultura i Media
  • Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
 
Medycyna i Zdrowie
  • Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma we współpracy z Flywheel PR, Telescope, Brand Garden
 
Sport, turystyka, rekreacja
  • Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport
 
Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
  • Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej. – Havas PR Warsaw, Centrum Posnania
 
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
  • Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
 
NGO i Sektor Publiczny
  • Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
 
KATEGORIE SPECJALNE
 
Kreatywność
  • Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw
 
Efektywność
  • Adoptuj pszczołę 2 - Greenpeace

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0