STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Wtorek, 19.09.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

Znamy finalistów XIV edycji Konkursu Złote Spinacze
04.10.2016 09:18:09

3 października w siedzibie ZFPR została ogłoszona lista wszystkich nominowanych projektów do II etapu Konkursu Złote Spinacze 2016. Jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do finału w 27 kategoriach  konkursowych Złotych Spinaczy 2016. Zwycięzców poznamy 2 grudnia br. podczas uroczystej Gali, która odbędzie się w hotelu Westin w Warszawie.

W tym roku po raz pierwszy jurorzy będą przyznawać nominowanym pracom statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz – jury może przyznać więcej, niż jedną statuetkę Brązową lub Srebrną, ale tylko jedną Złotą. W kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.


Audytorem konkursu, czuwającym nad prawidłowym przebiegiem konkursu jest firma doradcza KPMG.


Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:


Kategorie główne:


1. PR korporacyjny

- „Świeć się z Energą” – Grupa Energa, Q&A Communicationw
- „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
- „Zawsze ciekawi. Ojciec i syn – Discovery świętuje z widzami swoje 30-lecie” – Discovery Polska, Publicis Consultants Poland, Tlumtlum

2. PR produktu

- „Skarb Nathana Drake’a” – MSLGROUP

- „Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” - Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska
- „Jedno  życzenie Pampers i UNICEF” - Partner of Promotion

3. Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa

- Czystsze powietrze dla wrocławian - budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” - Komunikacja Plus, Kogeneracja SA
- „Polacy wreszcie mają własną markę motoryzacyjną, z której mogą być dumni: Arrinerę Hussarya!” - LoveBrands Relations
- „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

4. Kampania społeczna

- „Szlachetny Projekt Filmowy” - Stowarzyszenie WIOSNA, Biuro Podróży Reklamy
- „HIVokryzja – Wyleczmy się” - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR
- „Nie chcę być strażakiem!” - WALK, Fundacja Integracja

5. Komunikacja wewnętrzna


- „Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk” - Grayling Poland, Novo Nordisk

- „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” - Castorama Polska, Made in PR
- „IQ = Innovation & Quality” - Deutsche Bank Polska

6. Event komercyjny


- „H&M Królestwo” - Endorfina Events, H&M

- „Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland Services
- „Podaruj Słońce - Owocowa Strona Żywiec Zdrój” - Żywiec Zdrój, Garden of Words

7. Event społeczny


- „Warszawski Weekend Księgarń Kameralnych” - Miasto Stołeczne Warszawa

- „7 miliardów Innych” - Pan Pikto, Belleville
- „Event społeczny pn. Daj się oświecić” - PGE Obrót, ElPadre

8. Launch nowego produktu, usługi lub firmy


- „Droga do mistrzostwa” - BMW Group Polska, Havas PR Warsaw

- „Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public Dialog, Ardor Auctions

9. Corporate Social Responsibility (CSR)


- „ADAMED SmartUP” - Fundacja Grupy Adamed, Walk

- “Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce. Komunikacja filarem Programu etycznego Grupy Kapitałowej LOTOS.” - Martis CONSULTING, Grupa LOTOS
- „8. edycja programu „Po Stronie Natury” - Żywiec Zdrój, Garden of Words

10. Social media


- „Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni” – MSLGROUP

- „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
- „#12ZAWODNIK” - Bank Zachodni WBK

11. Business-to-Business PR


- „Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” - Bank Zachodni WBK

- „Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” - Havas PR Warsaw, 3M Poland
- „The Venture” - MSLGROUP

12. PR finansowy i relacje inwestorskie


- „Biomed-Lublin: pokonać fatum „polskiej krwi” - Lighthouse Consultants

- „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
- „Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty!” - Deutsche Bank Polska

13. Media Relations


- „Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

- „Dinner In The Sky z twórcami kultowej gry "Wiedźmin" podczas 9. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie” - Krakowskie Biuro Festiwalowe
- „Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” - Public Dialog, Ardor Auctions

14. Employer Branding


- „Od newcomera do lidera – budowa pozycji polskiego oddziału Luxoft” - LINKLEADERS, LUXOFT POLAND

- „Poczuj miętę do Capgemini” - Capgemini Polska, MJCC
- „Program Laboratorium Kariery Polpharma” – Polpharma

15. Content Marketing


- „Kuchnia Spotkań IKEA” - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy

- „Sztuka Składania Historii powered by Intel” - Monday PR, Intel Polska
- „By me” - Porta KMI Poland, Alert Media Communications

16. Custom Publishing


- „Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec” - Grupa Żywiec

- „Akademia Roca – Łazienka dostępna” - Agencja Solski BM, Roca Polska, Studio Fabric
- „Serwis specjalny 90-lecia powstania Lasów Państwowych” - Publicon PR



Kategorie sektorowe:


1. Technologia, IT, telekomunikacja


- „Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” - Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska

- „Sztuka Składania Historii powered by Intel” - Monday PR, Intel Polska
- „Głowa do góry!” – Publicon PR

2. Finanse


- „Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” - Bank Zachodni WBK

- „IQ = Innovation & Quality” - Deutsche Bank Polska
- “#12ZAWODNIK” - Bank Zachodni WBK

3. Sektor spożywczy


- „Przyjaciółka z Kalifornii” - People PR, California Prune Board

- „Wargorr w Wedlu” - 24/7Communication
- „Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland

4. Kultura i Media


- „Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

- „Young Arts Festival” - Fundacja Young Arts
- “Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

5. Medycyna i Zdrowie


- „HIVokryzja – Wyleczmy się” - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR

- „Atopowi Bohaterowie” - Havas PR
- „Suchość pochwy – problem powszechny i temat tabu” - Profile

6. Sport, turystyka, rekreacja


- „Reebok - Be More Human” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

- “Fit Forum, czyli jak Reebok odkrywa potencjał i siłę trenerów fitness - inauguracja i wdrożenie programu ambasadorskiego Reebok” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
- „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

7. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze


- „Kuchnia Spotkań IKEA” - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy

- “.KTW - niespodzianka pod „Spodkiem” - Imago Public Relations
- „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” - Castorama Polska, Made in PR

8. Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka


- „Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” - Havas PR Warsaw, 3M Poland

- „Przewozy Regionalne największym przewoźnikiem podczas Światowych Dni Młodzieży” - Komunikacja Plus, Przewozy Regionalne
- „Czystsze powietrze dla wrocławian - budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” - Komunikacja Plus, Kogeneracja SA

9. NGO i Sektor publiczny


- „Znani Zaginieni” - Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska

- „Open a door to Israel” - Partner of Promotion, Ambasada Izraela
- “TworzyMY atmosferę” - Ministerstwo Środowiska, Profile, .bringMore advertising



Kategorie specjalne:


1. Kreatywność


- „Nie chcę być strażakiem!” – WALK, Fundacja Integracja

- „Kuchnia Spotkań IKEA” - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
- “ADAMED SmartUP” - Fundacja Grupy Adamed, Walk

2. Efektywność


- „Podwórko NIVEA” – MSLGROUP

- „Znani Zaginieni” - Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska
- „Przyjaciółka z Kalifornii” - People PR, California Prune Board

Źródło: ZFPR

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0