STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 29.04.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

Apel ZFPR o refleksję po wpadce Żytniej Extra
24.08.2015 00:47:13

 W nawiązaniu do sprawy kardynalnego błędu popełnionego w komunikacji dla marki Żytnia Extra, zachęcamy wszystkich uczestników rynku do zwrócenia szczególnej uwagi na sposób doboru dostawców usług szeroko pojętej komunikacji marketingowej - apeluje Związek Firm Public Relations. 

Sugerujemy, aby w procesie przetargowym, bądź w innych procesach, których celem jest wyłonienie dostawcy, w mniejszym stopniu brano pod uwagę cenę proponowanych usług, a większą uwagę poświęcano weryfikacji doświadczenia i kompetencji zarówno zespołów jak i agencji wybieranych do reprezentowania marek. Od lat obserwujemy przypadki, kiedy to powierzenie komunikacji nieodpowiednim osobom, kierując się przy wyborze prawie wyłącznie kryterium ceny, przynosi firmom i instytucjom znacznie więcej strat niż korzyści - czytamy w liście ZFPR

Związek podkreśla, że niezależnie od różnorakich procedur wewnętrznych, mających zapewnić odpowiednią jakość i bezpieczeństwo usług, przynależność do organizacji branżowych jest dla zleceniodawców dodatkowym gwarantem bezpieczeństwa.Organizacje branżowe są również swoistym „filtrem” rynku, bowiem przyjmowane są do nich firmy, które posiadają odpowiednie doświadczenie w prowadzeniu działalności - dodaje ZFPR

Źródło: ZFPR. 

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0